12. 08. 2022, 11:11:16
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12. 08. 2022, 16:36:09 uživatelem ad-diskusni-forum-evr.)
To ivana69
V pohodě, já napsal jen svůj názor na podobné výzkumy , s ohledem na to, ze nejste ani první a asi ani poslední, kdo zde hledá tzv. ovečky.
Zároveň jsem připojil dovětek, že je to každého věc, a pokud někdo má tu potřebu být zkoumán, tak nešť.
A nenapsal jsem nic o polovzdělancích, ale o polointeligentech.
Za ty považuji zejména lidi, co studují sociální obory, jen proto že nejsou tolik náročné jako obory technické, jen kvůli titulu, a snažšímu uplatnění v budoucí práci, která je pro společnost pak zcela zbytečná.
Končí jako pijavice v přebujelé byrokracii nebo v parazitických neziskových organizacích. Proplouvají velmi nízko nastaveným školním systémem mnohdy soukromých škol, za pomoci peněz rodičů, a udržují se ve ,,vzdělávacím" systému, díky opisování, Ctrl C+ Ctrl V, a tolerancí k podvádění, která na těch školách vždy v nějaké míře existuje. Mnoho z nich postrádá všeobecné znalosti, a pokud mají napsat delší text bez korekce počítače, vymlouvají se na dyslexii, protože se jejich psané výtvory hemží hrubými chybami. A kniha je pro ně sprosté slovo. Tak tyhle ostudy, jsem myslel tou polointeligencí.
Takže tolik o tom co si myslím. Je to pouze můj názor.
A zároveň nikomu nebráním se účastnit výzkumu, pokud má ten pocit a potřebu.
Někteří lidé se ,holt, hledají třeba i po padesátce...
Osobně se však považuji za obyčejného člověka, a nemyslím si že by mne má asexualita měla stavět někam mimo a dělat ze mne objekt, či zrůdičku ke zkoumání.
........................................................................
Přemýšlel jsem na tím polovzdělancem, kterého jste zmínila, jak bych ho definoval, a pak jsem si vzpomněl že asi i takové znám.
Mám dva kamarády, oba ve svém oboru úspěšné, jeden je inženýr ekonomie, druhý vytváří počítačové programy, a ani jeden se příliš nevyzná v literatuře, nebo v dějepisu. Když řeknu, že jsou v těchto oblastech tak na úrovni sedmého ročníku ZŠ, tak ,snad, i trochu přeháním. No, na střední, to co je nezajímalo vždycky nějak tzv. ,,ošulili" a na vysoké už to ke svým oborům nepotřebovali.
Nic ve zlém, to opravdu nejsou polointeligenti, jen studuji to co je zajímá. Ani já nezvládám plno oborů. Ale jde o to, že by se mělo dbát na úroveň nutných všeobecných znalostí, a tady selhávají střední školy.
I když... vím od knihovnic, že studentky pedagogiky hledají výtahy z knih, které by měly, v rámci studia, přečíst. A to budou jednou ,učitelky". Spíš lenošky a podvodnice. A pak se divme...
Ale to jen tak mimo, pod čarou, úvaha v rámci prokrastinace .
V pohodě, já napsal jen svůj názor na podobné výzkumy , s ohledem na to, ze nejste ani první a asi ani poslední, kdo zde hledá tzv. ovečky.
Zároveň jsem připojil dovětek, že je to každého věc, a pokud někdo má tu potřebu být zkoumán, tak nešť.
A nenapsal jsem nic o polovzdělancích, ale o polointeligentech.
Za ty považuji zejména lidi, co studují sociální obory, jen proto že nejsou tolik náročné jako obory technické, jen kvůli titulu, a snažšímu uplatnění v budoucí práci, která je pro společnost pak zcela zbytečná.
Končí jako pijavice v přebujelé byrokracii nebo v parazitických neziskových organizacích. Proplouvají velmi nízko nastaveným školním systémem mnohdy soukromých škol, za pomoci peněz rodičů, a udržují se ve ,,vzdělávacím" systému, díky opisování, Ctrl C+ Ctrl V, a tolerancí k podvádění, která na těch školách vždy v nějaké míře existuje. Mnoho z nich postrádá všeobecné znalosti, a pokud mají napsat delší text bez korekce počítače, vymlouvají se na dyslexii, protože se jejich psané výtvory hemží hrubými chybami. A kniha je pro ně sprosté slovo. Tak tyhle ostudy, jsem myslel tou polointeligencí.
Takže tolik o tom co si myslím. Je to pouze můj názor.
A zároveň nikomu nebráním se účastnit výzkumu, pokud má ten pocit a potřebu.
Někteří lidé se ,holt, hledají třeba i po padesátce...
Osobně se však považuji za obyčejného člověka, a nemyslím si že by mne má asexualita měla stavět někam mimo a dělat ze mne objekt, či zrůdičku ke zkoumání.
........................................................................
Přemýšlel jsem na tím polovzdělancem, kterého jste zmínila, jak bych ho definoval, a pak jsem si vzpomněl že asi i takové znám.
Mám dva kamarády, oba ve svém oboru úspěšné, jeden je inženýr ekonomie, druhý vytváří počítačové programy, a ani jeden se příliš nevyzná v literatuře, nebo v dějepisu. Když řeknu, že jsou v těchto oblastech tak na úrovni sedmého ročníku ZŠ, tak ,snad, i trochu přeháním. No, na střední, to co je nezajímalo vždycky nějak tzv. ,,ošulili" a na vysoké už to ke svým oborům nepotřebovali.
Nic ve zlém, to opravdu nejsou polointeligenti, jen studuji to co je zajímá. Ani já nezvládám plno oborů. Ale jde o to, že by se mělo dbát na úroveň nutných všeobecných znalostí, a tady selhávají střední školy.
I když... vím od knihovnic, že studentky pedagogiky hledají výtahy z knih, které by měly, v rámci studia, přečíst. A to budou jednou ,učitelky". Spíš lenošky a podvodnice. A pak se divme...
Ale to jen tak mimo, pod čarou, úvaha v rámci prokrastinace .
...............................................................
,,Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více nenávidí ty, kteří ji říkají." George Orwell
,,Čím více se společnost vzdaluje od pravdy, tím více nenávidí ty, kteří ji říkají." George Orwell