02. 08. 2014, 20:48:14
(01. 08. 2014, 20:33:55)clairne Napsal(a): Hovori sa, ze bojovy sstem vytvarali ludia zo studia Arkane. Ti mali na svedomi napr. Dark Messiah of Might and Magic, hru vynikajucim bojovym systemom. Lepsim ako ma Skyrim. Bojovy system v TES serii inovoval prave s prichodom Skyrimu. To je jednou z kladnych stanok tejto hry. Lenze sa zmenil system vyvoja postavy, vdaka ktoremu mozes byt dobry vo vsetkom. Ako aj Ty pises: mag ktory vie strielat z luju a sermovat. Toto bolo vidno uz v Oblivione, v Morrowinde to nepripada do uvahy. Uz len kvoli roznym druhom magie zostal kuzelnik kuzelnikom. Lukostrelec musel okrem luku ovladat aj boj s dykami, vediet ako nosit lahku zbroj, behat a dalsie schopnosti. Bojonik bol na tom podobne- musel edie ovladat boj s roznymi typmi zbrani(napr. kopije, sekery, dlhe mece, kratke mece, boj bez zbrane), nosit stredne tazku a tazku zbroj a pripadne si ju vediet opravit. To malo vyhou v tom, ze cloveka hra motivala rozohrat ju viac krat, aby si mohol vyskusat rozne povolania.
Ale mňa to motivuje hrať takto aj Skyrim. Pretože je pravda, že môžem skúšať byť bojový mág a lukostrelec zároveň, ale najlepšie je sa zamerať, ak chcem byť mág tak na mágiu ničenia, obnovy, a pod., ak chcem byť lukostrelec, tak možno luk, plíženie a ľahkú zbroj prípradne jednoručné zbrane či obojručné (to je už na majiteľovi postavy, čo si vyberie) a ak chcem byť bojovník, tak trénovať napr. ťažkú zbroj a jedno-oboj ručný boj.
Lebo zas deliť talenty do všetkého, to by som sa príliš nikam nevypracoval a nebol by som v ničom až taký dobrý.
"Pluto vyšle arciďábla Belfagora na tento svět a uloží mu za povinnost, aby se oženil;
stane se, Belfagor si vezme ženu;
a nemoha snést její zpupnost, dá radši přednost návratu do pekel, než aby se s ní znovu svázal."
stane se, Belfagor si vezme ženu;
a nemoha snést její zpupnost, dá radši přednost návratu do pekel, než aby se s ní znovu svázal."