12. 07. 2011, 11:01:58
Chceš-li zajistit svému výrobku dobrý odbyt,
vyfoť ho s dívkou, co nemá oblečení nazbyt. (by javi)
Využití sexuality a erotiky je dobrý komerční tah založený na tom životně nejzákladnějším, v tom je jeho síla.
Celý módní, filmový, zkrášlující, reklamní, zábavný průmysl je na tom založen. Z některých plakátů se dozvídáme, že jsou sexy dokonce i cihly nebo regály.
vyfoť ho s dívkou, co nemá oblečení nazbyt. (by javi)
Využití sexuality a erotiky je dobrý komerční tah založený na tom životně nejzákladnějším, v tom je jeho síla.
Celý módní, filmový, zkrášlující, reklamní, zábavný průmysl je na tom založen. Z některých plakátů se dozvídáme, že jsou sexy dokonce i cihly nebo regály.
"Podívejte se, Alžběto, co já mám před sebou úkolů: trojtaktní motor, zvukový film, vyzvednout význam Komenského. A kdybych měl rodinu, tak by tady stálo tři litry mléka, půlku chleba, vyzvednout sako z čistírny." (Jára Cimrman, ležící, spící)